قایقی خواهم ساخت

خواهم انداخت در آب

قایقی خواهم ساخت

خواهم انداخت در آب

۷ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاربرد های گوشی

گوشی چیز خوبی است و کاربرد های فراوانی دارد مثل تماس گرفتن و تماس گرفتن تصویری است و در آن می شود فیلم دید و کتاب خواند و کار های زیادی کرد . می شود زلال احکام را در آن دید و هنگام راه رفتن تماشا کرد و مزیت آن نسبت به تلویزیون همین است و می شود با آن بازی کرد و همیشه همراه ماست و از آن استفاده میکنیم و مدل های مختلفی از گوشی هست و برند های مختلفی نیز هست و بسته به سلیقه خود انتخاب میکنید یک مدل را و از آن اتسفاده میکنید و من گوشی را دوست دارم زیرا کاملا به درد بخور است و کارایی دارد برای انسان ها البته نباید زیاد استفاده کرد زیرا چشم هارا ضعیف می کند و باید عینک بزنید که این بد است و من دوست ندارم این را زیا اذیت کننده است ولی در کل گوشی چیز خوبی است و از آن استفاده کنید اما به اندازه و به حد لازم و در آن برنامه های مورد علاقه ببینید که خوب ااست و مفید است و برای شما بسیار لذت بخش است.و گوشی کار برد های فراوانی دارد که بسته به نیاز و سلیقه خود از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

  • هانیه واله
  • ۰
  • ۰

دندانپزشکی آرتوس در رشت و تفسیر لوگوی آن این است که شکل دندان را و حرف A  با هم ترکیب می شوند تا نشان دهنده ی دندانپزشکی باشد . رنگ آن سفید است تا نشان دهنده دندان باشد ریشه های آن دو پایه ی حرف A است و حرف A کج است تا شیپ دندان در بیاید و یک ضایعه ی اضافی دارد که تکمیل کننده دندان باشد . پس زمینه آن مشکی است تا رنگ سفید دندان برجسته باشد و نمای بهترری داشته باشد و لوگوی ترکیبی است دندان زیرا ترکیب دندان با حرف اول دندان پزشکی است و مونوگرام نیز محسوب می شود زیرا حرف اول اسم هم است و دندان در کل لوگوی خوبی در آمده و برای دندانپزشکی در رشت است به نام آرتوس که برای زیبایی است یعنی تخصص آنها زیبایی است و لوگوی دندان چیز خوبی شده و من راضی هستم.

  • هانیه واله
  • ۰
  • ۰

فلش

فلش یه هارد جیبی محسوب می شود و واقعا به درد بخور است و مطالب را میشه داخلش ریخت و ازش استفاده کرد. مطالب آموزشی و سرگرمی و هر چیزی را میتوانید بریزید و استفاده کنید و فلش را می شود حمل کرد و با خود برد این ور و آن ور و اندازه های مختلفی دارد این فلش و حجم آن هم کم و زیاد است و 2 هست تا 64 و کاملا چیز خوبی است و ما از این چچیز خوب در راه اسلام استفاده میکنیم و سخن های امام را در آن میریزیم و زلال احکام را ریکورد میکنیم. زیرا ترویج دین چیز خوبی است و امر به معروف و نهی از منکر از طریق فلش بهتر است زیرا مطالب راحت جابجا میشوند.

  • هانیه واله
  • ۰
  • ۰

دفترچه من داره برگه هاش تموم میشه چون هر چی میخوام بگمو مینویسم توش . خوابام و آرزوهام و حال خوبو بدمو و برنامه هامو و نوشتن حال منو خوب میکنه و الان داره دفترچه من تموم میشه چون همه چی توش مینویسم و ناراحتم از تموم شدنش چون توقع تموم شدن نداشتم اصلا ازش و تو دفترچه نوشتن کار خوبیه حتی اگه برگه هاش تموم شه و ناراحت کننده باشه و من تحمل تموم شدن برگه هارو دارم چون نوشتن ارزشمنده در مورد همه چی . نوشتن خوبه خیلی خوبه و تموم شدن برگه های دفترچه  فوق العادس .

لذت بخش ترین کار دنیا تموم شدن برگه های دفترچس و نوشتن نیز فوق العاده ترینه و حس خوب میده به آدم حتی اگ بلد نباشه ولی در نهایت برگه های دفترچه تموم میشه و اینه که ناراحت کنندس ولی خب بنوییسد و بنویسید و بنویسید و بنویسید  که ذهنی آرام داشته باشین و برگه های دفترچرو تموم کنید با نوشتن .اونقدری که  هم خودکار تموم شه هم برگه های دفترچه تمام شود و خود دفترچه را دور بیندازید ولی نوشته هارا در ذهن داشته باشید.

  • هانیه واله
  • ۰
  • ۰

هوای کثیف مشهد

هوا چقدر کثیفه هوا چقد بده هوا چقدر سیاهه هوا چقد خاکستریه و عذاب آوره تحمل این هوا واقعا سخته و عذاب آور است هوای آلوده ی عذاب آور و بدرد نخور و و آلودگیه هوا زندگیه انسان هارا مختل میکند و سلامت موجودات زنده را به خطر می اندازد و واقعا مضر است. بر اسااس تحقیقات دود ماشین ها در آلودگی هوا نقش داشته و موثر است و مضر است. آلودگی هوا بد است و آزار دهنده و مضخرف و بدرد نخور است . و هوای آلوده دارد خفه میکند مرا و نفس کشیدن سخت است و ماشین ها دودشان مضر است و باید تردد کم شود و کم شود کم شود کم شود . 

آسمان آبی است و آلودگی نیست و ماشین ها تردد کم میکنند و هوا قابل تنفس است و عذاب آور نیست و هوا پاک است و تحمل هوا سخت نیست و زندگی بدرد بخور است و چیزی را مختل نمیکند در زندگی انسان ها و حیوانات. دود ماشین ها کم شده است و نفس کشیدن آسان است و پرندگیان پرواز میکنند و دوست دارم زندگی رو و عاشق هوای پاک هستم زیرا همه چیز تمیز است و هوا تمیز است و آسمان زیباست خیلی زیباست.

  • هانیه واله
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • هانیه واله
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • هانیه واله