قایقی خواهم ساخت

خواهم انداخت در آب

قایقی خواهم ساخت

خواهم انداخت در آب

  • ۰
  • ۰

هوای کثیف مشهد

هوا چقدر کثیفه هوا چقد بده هوا چقدر سیاهه هوا چقد خاکستریه و عذاب آوره تحمل این هوا واقعا سخته و عذاب آور است هوای آلوده ی عذاب آور و بدرد نخور و و آلودگیه هوا زندگیه انسان هارا مختل میکند و سلامت موجودات زنده را به خطر می اندازد و واقعا مضر است. بر اسااس تحقیقات دود ماشین ها در آلودگی هوا نقش داشته و موثر است و مضر است. آلودگی هوا بد است و آزار دهنده و مضخرف و بدرد نخور است . و هوای آلوده دارد خفه میکند مرا و نفس کشیدن سخت است و ماشین ها دودشان مضر است و باید تردد کم شود و کم شود کم شود کم شود . 

آسمان آبی است و آلودگی نیست و ماشین ها تردد کم میکنند و هوا قابل تنفس است و عذاب آور نیست و هوا پاک است و تحمل هوا سخت نیست و زندگی بدرد بخور است و چیزی را مختل نمیکند در زندگی انسان ها و حیوانات. دود ماشین ها کم شده است و نفس کشیدن آسان است و پرندگیان پرواز میکنند و دوست دارم زندگی رو و عاشق هوای پاک هستم زیرا همه چیز تمیز است و هوا تمیز است و آسمان زیباست خیلی زیباست.

  • ۰۱/۰۱/۲۴
  • هانیه واله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی